Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Wednesday 7 March 2012

@LinaLurveRed


Assalamualaikum.. & hye 

Mesti korang heran kan dengn title blog aku kali ni.. 
urmmmm @LinaLurveRed pa ke benda ni??? 
huuuuu... finaly ni lah my twitter.. 
before ni memg dah buka akaun twiter 
just tak brapa mengaktifkan diri kelaman sosial twitter ni 
c0z member pun tak ramai lagi k0t yang layan sngat dngan ala benda ni. 
lebih2 lgi aku tak reti sngat dengan medan ni. 
tetiba dapat plak email from department. 
kena suh buka akaun twitter.. 
pas tu kena plak follow minister 
aku pun tak pham sangat dengan pihak atasan dah mereka block 
laman s0sial itu ini kat ofice. 
tak boleh nak 0nline sesuka hati.. 
kena f0kus kat keja je.. 
last2 mereka je suru buka akaun itu buka akaun ini 
tak pham aku.. 
i tak kisah s0 aku pun layan je lah.. 
the department nak kitorg Tweets minister. heeee. 
mybe pas ni aku akan kerap kali menggunakan laman sosial twitter ni.. 

jom kita b'Tweets tweetssss tweeetssss.. 


kalau ada nak follow. silakan insyallah i akan aprove u all..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...