Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Thursday 15 March 2012

♥ kami Berangan Yang Aneh-Aneh ♥

yeahhhh... spend time wit my love & nephew
ehhhh... ramai mmber pkir kitaorg dah Marriage
opssssss... silap. kmi stil lovely couple.

d0a jak moga2 sejod0h.♥♥♥
amen..amen..amen.

mesti best kn jika pnya baby sndiri.
tadi sempat berangan.
terasa sprti kami dah kawen & pnya baby.
lucuuu kan. but im happy with him & bby aQiL.
sedap jak mata & damainya hati aku tng0k dia like baby.
pndai ambil hati baby.
sesangat suka...!!!!!
aku semat dalam hati.. 
moga2 dia mnjadi pemimpin dlm hidup aku.
mnjadi ayah kepada anak2 aku.
sunguhhh impian aku tersangat lh tinggi,
urmmmm.. tak salah kn berangan yang baik2. 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥











♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...