Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Friday 24 February 2012

AKU INGIN KURUS

Assalamualaikum & Hye

huuu... ngeri btul ngan title blog ku kali neh. 
kisahnya aku dah setahun berazam nak kuruskan badan aku yg comel ni, 
tapi nampaknya semakin hari ke hari, 
berat badan ku semakin la bertambahnya...
xdah makna tul segala azam berkaitan kurus neh!! huwaaa!!

personally, 
aku ni quite determine orgnya. 
bila aku nak sesuatu benda, 
i'll go for it. 
aku usaha mcm mana sekalipun, 
aku akan pastikan apa yg aku nak tu - boleh tercapai. 
tapi bila tiba bab nak kurus ni, 
aku sangat² hairan bin ajaib serta pelik, 
kenapalah aku sentiasa tertewas dgan anasir² luar 
yang selalunya akan menggagalkan misi diet aku!!

deep down inside me, 
aku yakin aku leh kurus balik mcm dulu², 
sebabnya aku bukan dari kecil bersaiz comel mcm skrg. 
aku rasa badan aku start naik masa aku strat dapat kerja,
bermula dari saat itulah....
berat badan aku sentiasa bertambah tanpa berpaling ke belakang lagi!!! huhuhuhuh.

 azam tahun baru aku thn 2012 ni, 
salah satunya ialah - INGIN MENCAPAI BERAT BADAN UNGGUL!! wahhhhhh!!!
berjayakah aku??? hukhuk. 
skrg berat aku 50kg. ingat senang ke nak hilangkan berat bdan tu ke 45 kg??? 


what i need to do ehs?
 jangan makan nasi?
 lari setempat smpai kejang kaki? 
ohh tidak sehari tak makan nasi pun aku dah pitam..
lari setempat memg selalu amalkan but stil tak ada perubahan
aku windu nak jadi kecil molek mcm dulu2...
teringin nak pakai tu semua baju² kebaya aku yang terbiar dalam almari
hukhuk.


** dngan c incik Rosli lagi balik² nak pushh aku supya jadi kuyuussssss...
adusssshhhh.. dugaann betul bila c bF tak mau gF dia gummukkk... **

1 comment:

  1. pengen banget langsing tapi takut kalau pakai suplemen takutnya bahaya :3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...