Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Friday 31 December 2010

♥ Happy New Year 2011 ♥

Assalamualaikum..

selamat tahun baru kekawan semua yang mengenali Lina
semoga tahun baru 2011 ni membawa makna buat kita,
semua dan selamat tinggal 2010 selamat dtg 2011...

Pada tahun 2010 banyak pengalaman yang dperolehi
dan banyak dugaan dan cabaran yang ditempuhi..
walau pun dugaan dan cabaran yg melanda,
saya  
tetap tempuhnya dgn hati yg redha dan tabah.
tahun 2010 mrupakan tahun yang sangat sad buat saya 
coz pada tahun ni saya kehilangn insan yang sangat2 disayangi 
iaitu arwah ayah saya.. 
sngt sukar utk  tempuhi semua tu but nak buat mcm mna 
dah takdir dan suratan..
saya insan yang lemah hnya mampu redha dengan semua..

***************************************************

Tahun baru tak sah klu tak ada azam baru.
Bulan lepas baru kita menyambut tahun baru hijrah 1432
esok pula tahun baru Masihi 2011.
Tahun Masihi lebih significant coz itu yang kita guna dalam urusan harian
jadi ramai antara kita lebih cenderung menanam azam tahun baru
pada tahun permulaan tahun baru Masihi

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Apa azam tahun baru Lina ?

Azam pada 2011 ialah 
ingin menjadikan tahun 2011 
lebih baik daripada tahun 2010.. 
Syukur pada Allah s.w.t 
jika azam ini tercapai. 
2011 nanti saya harapkan 
tiada banyak masalah lagi 
seperti tahun ini yang penuh onak dan duri2 yang melukakan.. 
juga mahu menjadi seorang insan 
yang berguna bukan sahaja kepada diri sendiri..
juga kepada mama tersayang,abg..akak..adik2.. 
Saya juga berazam 
akan lebih matang dalam 
menyelesaikan masalah peribadi mahupn kerjaya"


BLESSING = BERKAT
B-egin with
L-ove in HEART
E-xpect blessing
S-hare goodness
S-hine like the sun
l-nspire everybody
N-ever forget that
G-OD is with u always



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...