Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Thursday 6 January 2011

aKu amaT pErlukan Kalian


assalamualaikum..
bagi salam, wajib jawab tau! :)


urmmmm entri kali ni aku nak crita disebalik kotak merah yang sangat berharga bagi diriku ini.
mheeeeeeeee.... 
apakh sbenarnya dsebalik kotak merah yang cute muit ni.....???????


yang aku nak cerita sebenarnya pasal aku dan make up.
apakah?
saja laaa, aku nak share cerita. boleh kan? kan? hehe.
aku ini hanya laa gadis biasa, belum wanita.
tak reti nak make up ni, bergaya pun tak sangat.
apa yang aku selesa aku pakai je la.
kadang selekeh di mata orang, tapi asalkan di mata aku tak. haha.
satu lagi, aku tak suka lebih tertonjol dari orang. mungkin self confident ni belum tinggi ;p
ni lah collection make up aku.. 

actuly make-up aku semuanya jenama in2it.. 
tak mahal mna pun..aku beli ikut kemampuan..
tepingin je nk beli yg bodyshop but money tk mcukupi.
gaji aku tuttt..brpa je..
so ukur baju dibadan sndiri
mheeeeeeee.....


- powder Foundation
- Blusher
- eye liner
- lipstik
- eye shadow
- mascra


yang ni plak make up yang bukan dari keluaran in2it.
- blusher silkygirl
- eye accento
- lintik mulu mata

kekasih hati aku tu tak suka aku tajap2 make-up ni.. 
dia paling tak suka kadang ckp org pkai make up ni over sngt
pas tu mcm badut.. wuiiii agak2..heheeee
but aku pnya alsan yang kukuh tuk guna smua ni..
ckp kat dia aku kn dah d alam pkerjaan so kena lh bseri ckit
dan nmpk brhias.. tk kot nak g ofice dgn muka yg pucat je..
kan tak elok..
mheeeeeee...akhirnya alasan aku dia trima but dia pesan.
ingat!!!!!!!! klu bmake up tu jngn lh over sngt.
mheeee...:p~

but sbenarnyaa .. rupaa kitaa memang dah cantik .. kalu pakai banyak sangat makeup .. org tak nampak ketulenan mukaa kita yg diciptakan oleh tuhan ;) ... 
hhehehehhee....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...