Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Saturday 4 December 2010

macAm aRtis pLak kEnA soaL jawAb

1. Saya sedang mendengar : 
= lagu suara ku berharap.. by maya feat Hijau daun.

2. kereta idaman
 = suzuki swift ( arwh ayah tak dpt tunaikn kereta idaman saya. urmm tngu mylove yg tunaikn 1 hari nnti )

3. Saya suka : 
 = barang² yang brwarna merah..:)

4.Sahabat-sahabat baik saya : 
= fiza,niena,joana.efa,py

5.Saya tak paham : 
= kenapa rmai orng yg dengki dng kelebihan yang dimiliki oleh org lain. 

6.Saya kehilangan : 
= bapa saya semasa saya berumur 22 tahun.. 

7.Makna nama saya : 
= kelembutan.

8.Cinta itu adalah : 
=  perasaan jiwa.

9.Saya akan cuba : 
= berjimat².. no more shoping.

10.Ayat SELAMANYA membawa maksud : 
= hingga akhir ayat.

11.Telefon bimbit saya : 
= noKia E71.

12.Bila saya terjaga dari tidur : 
= akan jenguk hp saya klu² ada msg.mheee.

13.Saya paling meluat apabila : 
= msuk toilet yang bebau.

14.Peringkat umur yang paling menyeronokan bagi saya ialah: 
= lingkungn umur 15 hingga 18.. zaman skolah menengah.best.

15.Hari ini : 
= saya busy kat rumah kazen ada knduri akikah.

16.Malam ini saya akan : 
= on9 smpai tghmlm pas tu msg n 3g mylove.. :)

17.Esok pula saya akan : 
= kemas bilik.. lipat kain yg btimbun dlm bkul.hu3.

18.Saya betul-betul inginkan : 
= g keHeL jumpa mylove.. kangen bngat ma dia..but uwang tk mcukupi..sad..:(

19.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : 
= pipi tmbh chubby.. adui aku smkin tembam.

20.Pusat membeli-belah atau arked permainan : 
= pusat membeli belah. 

21.Makanan Barat atau Jepun : 
= dua2 tidak

22.Bilik yang terang atau gelap : 
= gelap..mheeee.

23.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? 
= rindu serindu2nya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...