Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Monday 29 November 2010

KiNaBaLu

Tinggi-tinggi Gunung Kinabalu
Tinggi lagi sayang sama kamu
Biru-biru hujung Kinabalu
Tengok dari jauh hati saya rindu


Kinabalu dekat di Kundasang
Banyak sayur boleh pilih-pilih
Apa guna pergi luar negeri
Naik Kinabalu hati saya rindu


tetiba plak aku tulis lirik lagu sayang kinabalu..apa tak nya.malam ni aku kena g kota kinabalu.. outstion  yang tk pndai abis².
malam ni aku btolak dah dng mylovely kazen c makma (dia g kk dh.. meneruskan pngajian nya kat politknik.. aku tk ada kwn dh kat bilik tido mlm2)  mheeeee. nsib ada kwn dlm bas tk lh bowink sngt.. anywere pjlanan mlm ni memg sngt lma selama 9 jam..tpksa tido kat dlm bus..sedih kn..:( pas tu smpai je trus g ibu pjbt mnghadiri taklimat... fuhhhh memg paya yang amat.. teringin jua naik flight takut tak bleh claim plak kan rugi jadi nya... pa² pun kawan² doakn ye prjalan kmi selamat tiba ke kota kinabalu yang tercinta.. cewaaaaahhh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...