Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Wednesday 24 November 2010

Apa aku mahu : Kurus!

fuhhh... aku terdengar perkataan keramat tu,
"Put on weight eh?". Seseorang bertanya pada aku. 
"A'ah.. naik sikit.." senyum, rileks je aku jawab.
tk abis² aku dngr org cakap wuii ko dah gumuk skrg.. smnjak dah di alam prkerjaan..
knun nya snang ati suda aku..

aku tak suka!!!!!!!!! balik² kena tgur benda yang sama..
now apa yang aku maw?????!!!!!


K u r u s  
K u r u s dan
K u r u s!!!!!!!!

Bukan kurus sahaja tapi kurus yang SIHAT ok..
but aku pun rasa badan dah smkin naik.. dulu berat maintain je 44 now terbeliak mata aku 49..up 5 kg..
hope aku berjaya bukitkn dng smua org..
aku akn jadi sLim....
pasti dan confirm sLim....


S L i m 
S L i m dan
S L i m !!!!!!!!


3 comments:

  1. manada gemuk? ok jak pun..jgn terlampau kurus, nti nda cantik. contoh: aku la ;p

    ReplyDelete
  2. tu lh ni.. maw dcnthi ko stil nmpk awek muda je coz slim gitu..heheheehee.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...