Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Tuesday 12 July 2011

kaLau Lah....


Kalau lah dunia ini boleh meminjamkan aku kuasa,
Aku nak kau tau, aku sayang kau
Kalau lah awan beri aku pinjam bentuknya,
Aku nak kau tau, aku sayang kau
Kalau lah angin beri pinjam bayunya,
Aku nak kau tahu, aku sayng kau

Kalau lah laut beri aku pinjam ombaknya,
Aku nak kau tau, aku sayang kau
Tapi aku tak ada kuasa
Aku tak bleh mengukir awan
Aku tak dapat mengikut bayu
Aku tak boleh menderu ombak
Jadi aku tak dapat bagitau kau
Aku sayang kau

Kalau lah dalam dunia ini
Aku harus memlilih hati
Hati kau yang akan aku pilih
Diri kau yang aku akn jaga
Rajuk kau yang akan aku pujuk

Sebab aku sayang kau
Aku insan yang lemah
Kerdil dan tak terdaya
Aku hanya boleh menitip rasa cinta di dalam angan-angan
Aku hanya boleh merayu memujuk dalam impian

Aku tak boleh berdepan dengan kenyataan
Aku tak boleh berdepan dalam satu pandangan
Aku tak boleh meluah segala perasaan
Kerana??????
Aku adalah WANITA !!!!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...