Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Monday 23 January 2012

Selamat Hari Lahir Cik Lina..

Alhamdullilah,
Genap umur aku ke 24 tahun. [23.01.2012]
Kalau member-member cakap umur 24 ni leh jadi isteri orang dah. Heheee. Erm..
(opsssss masih awal ok.. !!! )
Kini aku sudah pun 24 tahun.
Kini aku melangkah ke alam dewasa yang pastinya lebih mencabar.
Baik menjadi anak yang soleha kepada ibu tersayang
ataupun pekerja yang rajin di tempat kerja,hihihihii.. 
cabaran lebih hebat lagi.
insyallah akan aku tempuhi dengan berani.
Alhamdullilah Syukur kepada TUHAN kerana masih lagi
memanjang umur aku.
TUHAN masih lagi memberikan ruang pada diri aku
untuk terus menjadi hambanya.
YA ALLAH…
Syukur Alhamdullilah.
Apa yang pasti, kehidupan ini harus di teruskan.
Tanggungjawab harus diLunaskan dengan baik.
Semakin umur meningkat semain banyak perkara yang perlu di fikirkan.
Semakin besar tanggungjawab dan amanah harus digalas.
Banyak lagi yang perlu dilakukan sebagai makhluk TUHAN.
Semoga di umur 24  tahun ini,
aku akan lebih matang lagi dalam menguruskan mengurus kerja dan
segala-galanya. Insyallah….
aku di usia 24 years..
fuyooooo...
macam tak caya je usia dah mningkat.
HAPPY BESDAY TO Me...
semoga sentiasa sweet selalu.. cewaaahhhhh..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...