Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: Ku Titip SeBuAh RinDu, dEmi rAsa syaHdu, meRunGkai seBuAh kaSih, yAng tuLus bErsiH dAn mEmbaWa eRti sEndu ::

Friday 28 January 2011

23th ??? hidup adalah anugerah....

Assalamualaikum....
waaaaa..... lama dah aku tak updet blog ni.
busy ckit.bnyk keja kena kasi satle..




~syukuri apa yang ada....
hidup adalah anugerah....
tetap jalani hidup ini.
...
melakukan yang terbaik....


tahun ni genaplah 23 tahun aku hidup di dunia...
pada 23.01.2011
melihat dunia...
mengharungi pancaroba....


matangkah aku...
bagi aku...
apa yang penting untuk matang adalah fikiranku...
tapi....matang dari segi akhlak juga sangat penting...
kerana...
akhlak menggambarkan dalam dan luar peribadimu...
tak ada manusia yang lahir sempurna....
jadi jangan pernah menyerah....
ALLAH itu ada bersama....

aku ingin menjadi princess...
bleh kah tu???mheeeeee
menjadi princess untuk sang hati...
menjadi princess untuk diri sndiri...

kerana hidup adalah anugerah...
bukan anugerah untuk kita bersuka ria...
bukan anugerah untuk bermegah2.
..

"Dan janganlah kamu sekali-kali dipalingkan oleh syaitan sesungguhnya syaitan itu musuh yang nyata bagimu" - Surah Az-Zukhruf 43 : 62


hidup adalah anugerah tapi jangan biar dirimu dipalingkan oleh syaitan musuh yang nyata....
setiap gerak dan langkah haruslah berpada...
yakin dengan dirimu....
berharap pada Yang Satu...
*anugerah hidup hanya sementara...segalanya pasti kembali pada ALLAH....*
manfaatkan anugerah ini dengan sebaiknya...
pasti kita akan bahagia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...